[Epitesz-barkacs] komposztaprito

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 09:39:05 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Alapvetően az aprító része elég erős, seprűnyelet simán bedarál.

Igen, azt sejtem, de nem az a fő probémám, hogy lágy szárú holmikat dugdosnék
bele, hanem fák kivágásakor keletkező igen ágas-bogas, amúgy száraz ágakkal mit
kezdjek. Pl a mandulafa elég cikis, olyan ágai vannak, mint a villámlás :-),
csak rengeteg felé ágazik, és még szabálytalanabb.

> leszedni, mert a kemény részeket levágja, és be is húzza (valahogy
> olyan a kés kiképzés, hogy egy kis húzóerőt is kifejt), a lágy részek

Elképzelhető, hogy ha egy ilyen ágasbogas valaminek a vastag részét beledugom,
akkor behúzza a többit is a garatán?