[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 10:01:05 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Engem amugy nem szokott zavarni, ha feltapad, eleg nagy a deszkam,
> azon mehet szejjel, aztan ugyis osszehuzom a kessel es megy az
> ennivaloba.

Ha majd megvalósítom azt, amiről már volt itt szó, hogy nagy konyhapult, aminek
a közepetáján van egy lyuk, alatta a fiókban az edény, amibe belesöprom a
cuccost, engem se fog zavarni. Most viszont csak egy kisebb, 20x30 centi körüli
fán bűvészkedek ülve, és erről hajlamosak leesni a késre feltapadt darabok,
amikor a következő vágás jön. Úgy látom, ha 10-10 centivel nagyobb fa lenne,
arról is lemenne, viszont, ha nem tapadna fel, akkor egyáltalán nem lenne ilyen
probléma kisebb fánál sem.