[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 10:30:52 CEST

vajk fekete wrote:
> en a multkor ki akartam furni egy spaklit. a vege az lett, hogy nagy
> fordulaton ugy toltam, hogy kipirosodjon a furo hegye. amikor
> lefulladt mert odahegedt,

:-)) Feltaláltad a dörzshegesztést. :-)
Vannak rá spéci gépek, pl két rudat tompán összehegesztenek ezzel a módszerrel.

Kemény dolgokat keservesen beköszörült, hagyományos vídiával szoktam fúrni.
Tehát rendes élviszonyokat kell neki teremteni, és vigyázni, hogy ne melegedjen
fel annyira, hogy leváljon róla a vídialapka.

Azért igyexem kerülni ezt a mókát, mert nem valami haladós.

A legjobban a puhának tűnő műanyag eszi a vídiát, (félvezetők bakelitszerű
anyaga), mert abba valami kvarchomokfélét is belekevernek. Akkor van rá
szükségem, amikor a lyuk körüli műanyagot kell kisüllyeszteni, hogy a
fémfelületre tutira a fém feküdjön fel, mert áramot is ott akarok rajta
átküldeni.