[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 12:06:07 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Gondolom inas korukban felvágtak napi több láda hagymát :-)

Lehet, de nem ez a lényeg, hanem hogy nekik nem tapadt fel a hagyma a késre,
pedig nem fogják le a túloldalt sehogy.

Az elirigylés oka, hogy a salátázásnál folyton ződeket kell darabolnom, és az
idő lényeges. Ha egyáltalán nem tapadna fel semmi a késre, feleannyi idő alatt
végeznék a darabolásokkal.

(A gépi darabolást ne javasoljátok, mert ugyan az gyorsabb, de olyan, mintha már
valaki megette volna a cuccokat. Van ilyen gépem, de nem jött be. Olyan masinát
meg még nem láttam, pedig érdekelne, ami kockacukor méretre tudná a holmikat
darabolni (+100-30% is megfelel, meg szabálytalanabb alak).