[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 13:02:05 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Mintha ugy remlene, hogy magneses uton hevitik fel a fureszlapok ket
> szelet ahogy halad a gyartosoron. Siman felizzitjak, aztan kesz.
> Asszem valamelyik hogyan keszult-ben lattam.

Szóval indukciós. Érdekes lehet a mező alakja, hogy érik el, hogy csak ott
legyen forró.

Az indukciós rezsóra az elején, amikor megvettem, próbaképpen felraktam egy
másfeles lemezt. Simán felizzott a közepe. :-) Még jó, hogy nem sérült meg a
kerámia vagy műanyag lap rajta. De hogy csak a széle egy 1-2 mm-es sávban
melegedjen, hát ahhoz érdekes elrendezés kellhet.

(Vigyázok is mostanában, ha kiürül pl a teásedény, nem rakom vissza a rezsóra,
mert ha véletlen be találnám kapcsolni, az még vékonyabb anyagú, úgy felizzana,
hogy világítana, és persze jó eséllyel tönkre is menne.)