[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 14:12:15 CEST

Zsolt wrote:

> szerintem ez nem 1 menetes tekercs, hanem a 2 rézelektróda között kb.
> a ponthegesztésnél is használt 1000A-t ráengednek a vasra és ott
> felforrósodik és kész.

Az látszana. Bár akár igazad is lehet.
Szoktak ilyen egymenetes tekercsekkel nyomulni, pont ilyesmi módon szokott lenni
meghajlítva. Ponthegesztésnél meg inkább kúpos végű réz elektródák lennének ott.

Nem láttam rendesen, lehet, hogy igazad van, mert az egy menet esetén kell
átmennie anyagnak a túloldalra, az meg látszana, hogy felkunkorodik a réz holmi
a fogak fölé, ott átmegy a túloldalra keresztben ugyanolyan keresztmetszetű
anyag, és megint le.