[Epitesz-barkacs] utánfutó festése

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Sze. 6., H, 17:06:29 CEST

Sziasztok!

Cca.    3    éve   vettem   használtan   az   utánfutómat. 15 éves, de
nagyon  jó állapotban van műszakilag is. Mikor megvettem ezüsttel volt
befújva,  ránézésre  szinte mint az új. Még az eredeti gyártói matrica
is  tip-top.  Jövő  héten lejár a műszakija, felhívtam egy vizsgáztató
céget, mondom nekik, mint az új,  ok. máris hozhatom, meg is várhatom, épp van szabad
kapacitásuk.   Azért,   mielőtt   indulnék  alánéztem,  most  először.
Kiderűlt,    tiszta   vakrozsda   az  egész alja. Így persze nem volt
képem elvinni.  Szombaton  ledrótkeféztem az alját,  szerencsére tényleg csak
vakrozsda,   rothadás  sehol.  Tegnap   átkentem  rozsdamaróval.  Arra
gondoltam,  valami a külsejéhez hasonló ezüst színű festék lenne jó az aljára is és
csak a merev (kerék) tengelyt és a laprúgókat festeném feketére, mivel
a  laprúgók a zsírzás miatt rondák lennének ezüst színűen. Vagy fessem
azt  is  ezüst  színűre?  Milyen  emberi  áron  is  elérhető  festéket
javasoltok,  amit  a  rozsdamaróra egyből rákenhetek (ecsetelve lesz).
Túl  nagy igénybevételnek nem lesz kitéve, csak alkalmanként használom
az utánfutót.

--
Üdvözlettel,
 (G)feri                          mailto:mekk-elek at freeweb.hu