[Epitesz-barkacs] utánfutó festése

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Sze. 6., H, 17:33:07 CEST

Kedves Szepygab!

2010. szeptember 6., 17:18:06, írtad:

> A legegyszerűbb lenne valami bitumenessel az egészet.
> Valamikor létezett Katepox, az egy bitumenes, epoxis, kétkomponensű
> műgyanta kence volt. Az újabb 15 évig kitartana.
> Egyszerűbb esetben Bonobit emulziószóró pisztollyal.

Feketére  nem szeretném az egész alját, mert probléma, hogy sok helyen
részben alálátni, meg nincs úgy egyértelműen elválasztva az alja meg a
külseje  mint  egy gépkocsinál. A bitumenes alvázvédővel fenntartásaim
vannak,   ugyanis  felűlről  pakolásnál  pl.  kap  rendes  ütéseket  a
hajlékony  padlólemeze  alkalmanként,  lehetséges  télen  pl.  a merev
bitumenszerű  anyag  emiatt  könnyebben  leválik,  mint a vékony egyéb
festék.  Amúgy  eredetileg  valami ilyesmi megszokott alvázvédő lehetett rajta és
abból  szinte  semmi  sem  maradt  rajta,  míg  a  külső festés szinte
hibátlan.

A   festék  fújása  kizárva, csak ecsetelés, vagy teddy lehet,   mivel
közvetlen a  szomszéd (közös) házfala mellett borítottam oldalára a rendbetételhez az utánfutót...   :).

Feri