[Epitesz-barkacs] Készélezés

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Sze. 7., K, 12:21:33 CEST

> Es hogyan tartod a kest a papirhoz kepest? Megfelelo szogben
> rafekteted? Mert ezesetben felesleges forgasiranyt valtani.

Nincs nekem olyan biztos kezem. Ha szembe forog, simán elvágja a
csiszolóvásznat, amikor megbillen. Egyébként is, mivel rugalmas a tárcsa,
csak a szélét használom és tologatom rajta a kést. Még fűrészes kést is
szoktam így élezni: mivel azt csak az egyik oldalról lehet, olyankor a másik
csavarhúzóba befogok egy fazékkefét és időnként "visszafésülöm" a sorjákat.

Palasik Sándor