[Epitesz-barkacs] energiatakarekos ego kapcsolasi szama?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 7., K, 17:02:11 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.09.06. 08:23:46 +2h-kor írta:

> Pontosan! A sárgás, meleg árnyalat otthonos hangulatot kelt, kisebb a
> vevők ellenállása a csereével szemben.
> Odahaza én se szívesen használnám a 6000 Kelvineseket.
>
> Ăśdv
>
> szepygab
> http://jokaja.hu

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=140&na_step=30&t=9194929&na
_order=

"Átlag embert csak annyi érdekel, hogy hideg fehér, meleg fehér. Ipari
környezetben a kevert a jó megoldás otthon kizárólag a meleg fehér. Ennek az
az oka, hogy az emberi pszichikum úgy alakult ki az évmilliók során, hogy a
fényerő és a szín között szoros kapcsolat lett. Ahogy csökken a fényerő úgy
tolódik a kellemes fényérzet a sárgásfehér irányába, pontosabban a tűz színe
felé. Lakásban különböző okoknál fogva viszonylag alacsony fényintenzitást
alakíthatunk ki ezért a kellemes fényérzet a meleg színek felé való eltolást
jelenti. Helytelen szín és fényerő arán egyéb kelletlenségekkel is járhat. A
konyhában a nyes hús romlottnak látszik, fürdőszobában az arcbőrünk szederjes
lesz."