[Epitesz-barkacs] Kosmodisk

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 7., K, 18:58:27 CEST

Acs Gabor wrote:
> Asszistenensnőci, mi?

Á, olyan szerencsém nincs, meg hát lehet, hogy én már lassan éledek. :-)

Ez a combra rakósdi is rosszul sült el a múltkor. Vérvétel. Mondja a csaj, hogy
hova rakjam a kezem. Erősebben. Aztán a végén meg, hogy túl erősen nyomtam a
combját. Hát vazze, semmi se jó. Lehet, hogy középre kellett volna raknom, és
ujjal befelé? :-)

Ha jóképű ifjonc lettem volna, vagy valami neki megfelelő alkat, akkor nem lett
volna ilyen szarisízetlen kedvű. Nem érdekes, 1 perc volt az egész. (Nem kell
megöregedni, eltorzulni vagy úgy születni! :-) )