[Epitesz-barkacs] vtsz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 8., Sze, 07:06:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.07. 14:34:22 +2h-kor írta:

> [...]
> külön forrás is az én szempontomból (áramforrás) ugyanazt adja, de nem
> tudom,
> hogy létezik-e még ez az egész így egyáltalán.
> Ügyfél kéri tőlem, neki meg valami pályázathoz kell. A ksh oldalon nem
> lelem.
>
> Én ezt a két számot találtam, ami megfelelne:
>
> 8504409400   Egyenirányító
> 8504409900   Más statikus áramátalakító
>
> 400V 150A-es egyenáramú áramforrásról van szó kataforetikus festéshez.
> Gondolom az egyenirányító alatt simán egy diódát is lehetne érteni.
> De lehet, hogy ez az egész az eu miatt már rég nem érvényes.

[PDF] 1. melléklet a 123/2009. (IX. 17.) FVM rendelethezFájlformátum:
PDF/Adobe Acrobat - Gyorsnézet
Kizárólag vagy elsősorban a 8501 vagy 8502 vtsz. alá tartozó gépek
alkatrészei. 8504. Elektromos transzformátor, statikus áramátalakító (pl.
egyenirányító) ...
www.fvm.hu/download.php?ctag=download&docID=4843
és ez erre a lapra mászik:
http://www.fvm.gov.hu/doc/upload/200909/123_2009_fvm_mellekletek.pdf

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0900123.FVM
123/2009. (IX. 17.) FVM rendelet
a Helyi Vidékfejlesztési Közösségek és a LEADER helyi akciócsoportok részére
az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból nyújtandó vidékfejlesztési
támogatásról szóló 1698/2005/EK tanácsi rendelet keretében nyújtott támogatás
részletes feltételeiről szóló 141/2008. (X. 30.) FVM rendelet módosításáról

amit módosítottak:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc.cgi?docid=a0800141.fvm
141/2008. (X. 30.) FVM rendelet
[...]

3. számú melléklet a 141/2008. (X. 30.) FVM rendelethez

A 141/2008. (X. 30.) FVM rendelet alapján elszámolható, működéshez kötődő
dologi jellegű kiadások VTSZ szám alapján
2. táblázat
8504 Elektromos transzformátor, statikus áramátalakító (pl. egyenirányító) és
induktor
http://gepbeszerzes.hu/wp-content/uploads/palyazhato_vtsz_szamok_GOP.pdf
a mellékleti lista első 2 mondatát is érdemes elolvasni

https://www.otpbank.hu/OTP_HP/file/VTSZ_lista_2009.pdf
a mellékleti lista első 2 mondatát is érdemes elolvasni

http://www.palyazat-iro.hu/vtsz.html

VTSZ számok listája - mapi.hu - A sikeres pályázat háttere8431, Kizárólag vagy
elsisorban a 84258430 vtsz. alá tartozó gépek alkatrésze .... statikus
áramátalakító (pl. egyenirányító) és induktor ...
www.eueszkozbeszerzes.eu/vtsz_lista.htm -