[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 8., Sze, 12:15:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> létezik-e  olyan zoomolós digi fényképezőgép, amivel
> kb 70 - 100m távolságbol sötétben egy gyufalángot
> ( vagy egy égő gyertyát) le tudjak fényképezni
> (mega-giga zoommal és vaku nélkül) ?

Igen, kb 50ezerért lehet kapni. Fuji szokott ilyeneket ócsón előállítani. Én is
vettem egyet 18-szoros optikai zoom, és még van digit zoom is. Nem mondom, hogy
ha ezt kihasználom, akkor olyan képet kapok, mintha olyan közel lennék, hogy
zoom nélkül tudnék olyan méretű képet csinálni.

Pl itt egy kép a  holdról - szabadkézből. (úgy tizedére azért levettem a méretét
a lista miatt)

> vagy fényképsorozatot?
> vagy filmezni?

Ezt is tudja, mindkettőt. Van gyorsabb meg lassabb sorozatfelvétel is.

Mit szeretnél lefotózni vagy lefilmezni távolról? Azt hogy valaki rágyújt?

A non-text attachment was scrubbed...
Name: hold21.jpg
Type: image/jpeg
Size: 43408 bytes