[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 8., Sze, 14:30:57 CEST

az expohoz a tema feluleti fenyessege szamit. a hold felulete vilagos por, es a
holdon nappal van a felenk nezo oldalon. kb olyan messze van tole a nap mint a
foldtol, es nincs legkor.

szoval a hold mint tema fenyessege (megvilagitasa es visszavero kepessege) kb
ugyanakkora, mint mondjuk a foldon a sivatag delben. ahhoz meg nem kell sem
kezremegeskikuszobolses sem semmi mas, hogy ilyen brutal fenyben fotozzunk.

vajk