[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 9., Cs, 07:17:25 CEST

gyapo írta 8 Sep 2010  23:18 levelében:
> Arrol nincs, gepben meg nem lattam hdr-t, csak
> pc-n. Eleg nehez a pontos illesztes, nem tudom
> egy fenykepezogep processzora hogy tudja ezt
> megoldani, ott ugye kezi illesztesre nincs
> lehetoseg, mig a pc-n, nagy monitoron sokkal konnyebb.
> Van a gepekbe epitett bracket, de az csak annyit
> tesz, hogy egy gombnyomasra elkesziti a tobb
> kepet varialt blendevel. Nem tudom nem erre
> gondolsz-e. A hdr ezutan kovetkezik.
Nem a bracketre gondolok.
A pixinfon nézegettem teszteket, és a 100 eFt alatti Nikon P100 is
tud ilyet.
http://pixinfo.com/cikkek/nikon_coolpix_p100.6
Alapból és is csak állvánnyal tudnám elképzelni, de a kézből
panorámafelvételt is csak megoldották.
Szerintem beáldoznak egy csíkot körbe, amit eldobnak, és ez ad helyet
az illesztéshez.
Én a hordó/párna torzítás gépen belüli szoftveres kompenzációjától is
dobtam egy hátast, de láthatólag hatékonyan működik.

Igazából amiket most néztem, azok a
Nikon Coolpix P100
Fuji FinePix HS10
Sony Alpha A33
esetleg
Panasonic DMC FZ100 vagy 45
Utóbbiakhoz még keresnem kell teszteket.
Úgy érzem, hogy ez a bridge kategória az, amit meg kéne célozzak.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu