[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2010. Sze. 9., Cs, 11:52:51 CEST

Amit akarsz:-) Sok márkavitát olvasok, meg mindent, amennyire le
tudtam szűrni, az egy árkategóriában lévő gépek kb ugyanazt tudják,
nagyon mellé nem nyúlhatsz. A hosszú teleobjektív ne szédítsen meg,
csak állvánnyal tudod a végét kihasználni, néha még azzal sem. A
nagylátószögű végének nagyobb hasznát veszed a mindennapi szűk
életben:-)
A Pana/Fuji mellett az szól, hogy sok plusz fiscsört bele szoktak
pakolni a gépeikbe, azonos ár mellett, mint a konkurencia (Nikon,
Canon).
A digi gép csak másodsorban optikai eszköz, legalábbis, amióta
objektív képét javító algoritmusok meg programok jelennek meg, én ezen
az állásponton vagyok:-)