[Epitesz-barkacs] zoomos kerdes

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 9., Cs, 12:34:45 CEST

>Ui: nehogy kötözködésnek vegyétek a régmúltra hivatkozásaimat, csak
>engem mindig lenyûgöz, hogy régen ugyanezt megcsinálták, amit ma én
>csinálok PS-el:-)

En is lotybolessel kezdtem 73-ban, milyen
papirra, milyen hivoval, mekkora expoval mennyi
hivassal, plusz nagyitaskor a takargatas, plusz a
papirt is ki lehetett huzogatni a hivobol, meg a
gyengito az erosito lottyok, jo jatek volt.

Azert azt is erdemes meg megjegyezni, hogy nem a
technika a minden. Pl. vannak ezek a nagy zoomok,
jol razoomol a pogar, aztan csodalkozik, hogy
bemozdult az osszes kepe. Vagy atlagolora allitja
a fenymerest es a varablakbol kifotoz a
napsutesbe, aztan csodalkozik. Vagy spotra
allitja a fenymerest, es a fekete ruhason van a
spot, amikor megnyomja a gombot, aztan megint
csodalkozik. Szoval meg kellene tanulni
fenykepezni is, de ezt mar sokan nem teszik,
parom pl. nem is hajlando. Mikor kezdem mondani
neki, hogy mit is kellene csinalni, hogy jobb
legyen a kep, akkor elhajt. Vagy azt mondja
csinaljam meg. Aztan mikor az eredmenyt nezi, akkor meg irigy.
A fotos nem nelkulozheto a folyamatbol, akar kemiai, akar digitrol beszelunk.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu