[Epitesz-barkacs] Barométer javítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 9., Cs, 15:37:14 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Esetleg nem tud-e valaki olyan céget, amely vállal barométer
> (hagyományos, nem elektronikus) javítását (és kalibrálását)?

Bár ebben nem tudok segíteni, de ha már barométer, szokásomhoz híven eltérítem a
témát. :-)

Másik listán kérdeztem már, hogy van-e valami módszer, amivel kis
magasságkülönbségeket lehetne mérni vagy utólag megnézni. Nem volt megfelelő.

Azt agyaltam ki, hogy hátha működne az a módi, hogy két barométer, amik tutira
azonosat mutatnak, ha egymás mellett vannak (nekem mindegy, elektronikus vagy
nem, de az adatot elektronikussá kéne tenni).

Az egyik fix helyen van, pl otthon, a másik meg velem van. Megyek, mendegélek, a
kettő rádiókapcsolatban van egymással, és képes egy harmadik kütyü a különbséget
regisztrálni. Tehát, ha közben megváltozik a légnyomás, akkor ez a változás
mindkettőre hat, ezért a különbség sokkal közelebb lehet a tényekhez. Végülis
1-2 méter nem probléma, de 100m szintkülönbségbe 30 méter hiba már nem
szimpatikus.

Szóval ilyet lehet csinálni? Netán létezik helyből?