[Epitesz-barkacs] feszmero hitele?

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 10., P, 10:21:25 CEST

Hali!

Könnyű eldönteni! Tegyél mellé egy hitelesített mérőt.

Egyébként nem lehet, hogy a fogyimérő az valós effektív értéket mér? A másik
meg feltételezi a szinuszt? (nem tudom, hogy működnek a fogyimérők, ezért
kérdezem). De azt is simán el tudom hinni, hogy ennyi a különbség a két
mutatott cucc között, meg kéne nézni, hogy mi vanráírva pontosságnak.

Amúgy mi a célod a méréssel?

Szabolcs