[Epitesz-barkacs] drotszakadas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 10., P, 14:40:46 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.10. 13:34:22 +2h-kor írta:

> [...]

általában tényleg sok villásdugónál törik meg a kanócs :-(
de ez most más volt (mint később kiderült)

szóval lecseréltem a drótot, és delej nélkül megtaláltam

egy tartály éle megnyomta (de nem vágta el a külső védőburkolatot)
a kanócot, és ahogy mozgattam apródonként "más volt a fogása"
és így hamar kiderült

átmenetileg az "új kanóc" lesz a flexen, amíg a "városban jártamban"
a toldáshoz valókat megszerzem, de annál gyorsabban kell, ezért lett
egy PVC -s kábel átmenetileg bekötve

> Ha mégse, akkor az a megoldás jöhet szóba (megintcsak eszközigényes), hogy

háááát ez az, ezért az egyért nem veszem meg, de legalább tanul az ember :-)