[Epitesz-barkacs] drotszakadas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 10., P, 16:59:36 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.09.10. 14:54:14 +2h-kor írta:

> Mi értelme van toldani? Engem a hide ki szokott rázni amikor ilyen
> szerszámgépeknek meg miegymásnak toldott, szigszalagozott stb. vezetéke va.
> Ha úgyis veszel kábelt (gondlom szerszámgéphez való erős gumikábelt) akkor
> mi értelme van a toldásnak? Hátha ott fog megint eltörni, beázni, megrázni?

gumikábelt még sohasem vettem külön,

Gyálon van egy flexio bt, annak pl. van gumikábele,
de csak 100métert árusít bontatlanul

mondjuk nekem 2m kell, a +98méter annyira nem kellene
ha sikerül pesten kapnom, lehet, hogy új kábelt vennék
( Pátyon és Debrecenben -- a neten --  már találtam
de még keresgélek tovább )