[Epitesz-barkacs] bringa tárcsafék

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Sze. 11., Szo, 19:20:01 CEST

>Ha ragaszkodsz a szép krómozott felnihez akkor vagy beletörődsz hogy
>nem fog a fék vagy tárcsa- vagy görgősféket szerelsz előre. ...
>criticalmass.hu/.../kromozott-acal-felni-es-abroncs-fek-esoben

hmmm, nekem nincs is krómozott acél felnim, hanem alu van :)

ugygondolom, hogy félreérted.

most itt nem abroncs fékről van szó, nem a felnit fékezi 2 db gumi tuskót
patkó vagy V fékkel, hanem az agyra van felszerelve egy 160-as tárcsa és ezt
fogja közre egy bowdenes féknyereg amiben 2db kis ferrodolos fékbetét szorul
hozzá a tárcsához....
na és ennek a féknek ment el a hatása...

zsolt