[Epitesz-barkacs] Barométer javítás

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Sze. 11., Szo, 22:14:08 CEST


az a muszerrepules a felhokben repulesre volt kihegyezve..
de baromira bekellett tanulni a leolvasasi sorrendet es a mert ertekek 
egymashoz valo viszonyat, hogy az ember tudja, mi a szitu..
vagy megerezte a seggevel es ment a tapasztalata utan... de ez neha csalt..

2010.09.09. 15:56 keltezéssel, szepygab at gmail.com írta:
> SZIGETI Szabolcs írta 9 Sep 2010  15:51 levelében:
>> Azért a vakonleszállás nem teljesen így van. Minden repülöre (+ reptér +
>> pilóta + idÑjárási helyzet) meg van határozva, hogy milyen magasságban
>> kell látrnia a páláyt. (elhatározási magasság). Ha nem látja, akkor nem
>> száll le (különben úgy jár, mint pl. a lengyel elnök gépe oroszországban).
>> Persze van olyan rendszer ami engedi a 0 látótávolságnál való leszállást,
>> de ott már valóban van rádiómagasságmérÑ, meg egyéb leszállító rendszer.
> Anno a Góbéban a hátsó ülésre ültették, aki vakrepülést tanult, és
> előtte fekete függöny volt.
> Azt tényleg el tudom képzelni, hogy a leszállást nem vakon kellett
> megcsinálni.
> Belegondolva, hogy meg-megkocogtattuk a magasságmérőt, meg a variot,
> mert akadósak voltak, tényleg öngyilkosságszámba ment volna.
>
> Üdv
>
> szepygab
> http://jokaja.hu
>
> _______________________________________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz



További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról