[Epitesz-barkacs] vaku a digi fenykepezogepen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 12., V, 18:56:52 CEST

a vaku rajta van, meg  ha bekapcsolom, akkor ( szerintem ) az
elektronikájának bele is kellene számolnia, ha fényképezek

viszont kívűlről nem tudok pótvakukat belekombináltatni, mert
a saját vakuját ismeri, és ha még 2 vakuval "megűberelném"
akkor (szerintem) túlégetném a képkockát

arra gondoltam, hogy a vaku fényét ha elterelném, akkor
nem szemből, hanem 2 oldalról kapná a fényképezendő
tárgy.

vagy csak újra feltalálnám  a melegvízkészítést, azaz
lehet, hogy mások már csináltak ilyet??