[Epitesz-barkacs] vaku a digi fenykepezogepen?

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 13., H, 09:16:42 CEST

>arra gondoltam, hogy a vaku fényét ha elterelném, akkor
>nem szembõl, hanem 2 oldalról kapná a fényképezendõ
>tárgy.

Ha az a celod, hogy egyenletesebb megvilagitast
kapjon a tema, akkor erdemes ezzel probalkozni, a
sok tukor elviszi a feny egy reszet, tehat csak
kozeli temakra lehet jo. A vaku gondolom amugy se nagy teljesitmenyu lehet.
Ha tavolabbi temakat szeretnel vakuval fotozni,
akkor lehet probalkozni a kulso vakuval,
fenyszinkronnal, ehhez lehet kapni vagy kesziteni
vezerlot. A gep a sajat vakujaval valoszinuleg
elo fog villantani, ekkor a kulso vakuk is
elvillannanak, ezt le kell kezelni beallithato
villantasszammal. A gep az expozicios
parametereket a sajat vakujaval mert ertekekre
fogja allitani, ezert a kulso vakuk erejet neked
kell szabalyozni, erre is tobb modszer van.
Vannak automata vakuk, es van lehetoseg a
villanas megallitasara is, ha a vezerlo vaku
kialszik. A gep ugyanis azt fogja erzekelni, hogy
hu de eros a vakum, es a kello fenymennyiseg
beerkezese utan leallitja a villanast. Na ekkor
kell a kulso vakukat is leallitani, mert a zar
nem zar be olyan gyorsan, es oda mar nem kell feny.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu