[Epitesz-barkacs] vaku a digi fenykepezogepen?

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 13., H, 10:49:08 CEST

>a hatter kiexponalasahoz azert kell az expo vegen a vaku, mert ha az
>elejen villanna akkorat, amivel az eloteret kiexponalja, akkor a
>hatralevo idoben tulexponalodna az eloter.
>igy viszont az ido vegere tudja hogy mennyi fenyt kapott az eloter,
>es csak a hianyzo fenynek megfelelo meretut villan.

A gep az expo megkezdese elott mar tudja, hogy mennyi feny van. Ezt
bele tudja kalkulalni a vakus villantasba akar az elejen villant,
akar a vegen. Legtobbszor a kulso feny sokkal kevesebb, mint a vaku
fenye, igy nem is nagyon kell szamolnia, de ha osszemerhetok, akkor
logikus amit irsz, de szerintem beleszamolja. Az utanhuzas lehetosege
miatt talan jobb a vegen villantani.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu