[Epitesz-barkacs] fotoellenallas vagy fotodioda vagy ....

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Sze. 13., H, 11:51:17 CEST

>a google által mutatott elsõ 20 között, lehet, hogy
>marketing volt az ár hátterében :-(

Fogalmam sincs mit talalt a google, inkabb
aprohirdeteseket neznek. Egy Weimarlux cds vagy
Leningrad 4-6 2-3 ezer Ft, es fel perc alatt eldontheto, hogy jo vagy sem.

>egy ilyen 18%-os szürkelapot hol kellene beszereznem?
>vagy hogyan tudom otthon ezt "emulálni"?

Adott fenyben hofeher lapra ramersz, es addig
sotetited mondjuk pottyokkel vagy csikokkal a
masik lapot, amig a visszaverodott feny mar csak
18 %-s a hofehernek. Tukrozesre vigyazni kell.
Lehet venni is szinten parezerert. 15 $-os az elso talalat az ebayen.
Legjobb persze a teli szurke lenne, a gyari, de a
feher lap visszaver mindent, a fekete festek meg
semmit, tehat kozeliti a szurke tulajdonsagait.
Talan a tintasugaras eselyesebb, mert a laser
hajlamos fenyes lenni, es akkor erzekeny lesz a feny iranyara is.
Aztan lehet meg barkacsolni olyat, ami a
fenymerokon szokott tarozek lenni, egy tejfeher
valamit a fenykepezogep objektive ele. Ezzel a
beeso feny fele lehet exponalni, es igy megmerni
az oda erkezo feny mennyiseget. Annyi fenyt
eresszen at, amennyit a 18 %-os szurke verne
vissza. Az igy kapott adatokkal lehet batran
fenykepezni mindenfele szinu es vilagossagu temat.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu