[Epitesz-barkacs] A tudás megszerzése (Re: vaku a digi fenykepezogepen?)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 13., H, 16:39:48 CEST

annyit meg, hogy nekem egy kicsit forditva is volt. 18-22 eves koromban eleg sok
minden erdekelt, es az egyetemen mar volt internet. tudtam angolul, nyelvvizsgam
is volt, de azert nem eltem volba tul egy napot angliaban. a tudas viszont ott
volt az interneten, akkoriban foleg forumokon, levlistakon. eveken at napi tobb
orat olvastam ilyeneket. es en olyan vagyok, ha valami erdekel, es meg is ertem,
nagyresze megmarad.

vajk