[Epitesz-barkacs] hordoszivattyu vagy hasonlo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 16:49:12 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem ha ezt véletlenül megépítené, csak üzemeltetésre többet
> kifizetne, mint a kéményseprőnek.

Az biztos, de hogy a kéményépítési költséggel együtt mi lenne az ábra, azt nem
tudom.

Azért ez egy jelenségnek is felfogható: a hatóság úgy megfingatja az újakat,
hogy beleződűnek, miközben a város (Bp) tömve van életveszélyes kéményekkel.
Szóval nem ok nélkül jön emberekbe olyan gondolat, hogy valahogyan el szeretné
ennek a - szerintem - szinte bűnbandának a közreműködését kerülni.