[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Sze. 13., H, 20:22:11 CEST

Sziasztok!

Pedig használatos a serpenyő is, még az idegen szavak szótára is
megemlíti. Én meg gyerekkoromból hoztam emlékül. A cserpák meg
kíválóan alkalmas szarmerésre. Szintén gyerekkoromból származó
információim szerint ezt használta a gyepmester. Mai tevékenységét
csak sintérként ismertem. A cserpák inkább szlávosan hangzik.

Sertésborda parasztosan?

Elédvágja a pincér, hogy "egyél b.meg!"

Üdv
pi