[Epitesz-barkacs] hoszigeteles kepek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 14., K, 12:18:29 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Már nem lehet videózni, kész. De ha neten rákeresel, szerintem van itt
> is: pezowood.hu

Köszi, majd megnézem.

Aztán valahogy dokumentálhatnád, hogy mi változott fűtés, hőmérsékletek,
páratartalom szempontjából. Lesz összehasonlítási alapod, mert ugye az előző tél
enélkül ment le gondolom a belülről ugyanilyen készültségű házban.
Tudsz mérni esetleg fal felületi hőmérsékletet is? (Infrahőmérő).

> Kap rendes vakolatot, majd kőporos "színezést". Gyártó is hagyományos
> vakolatot + színezést ajánl az ilyen fölhasználásra.

Szóval ki van találva, ez megnyugtató. Valahogy volt egy olyan érzésem, hogy ez
a borítás nem egy szokványos módi.