[Epitesz-barkacs] hődob

aboy aboydude at gmail.com
2010. Sze. 14., K, 16:37:50 CEST

hahó

akartunk venni egy kis Radeco Elegant kályhát rásegítés céljából (meg
mert szeretem a tüzet :), és van hozzá hődob a gyártónál, de pont a
gyártó mondta azt, hogy ennél a modellnél nem ajánlja, mert a hődob
működéséhez minimum 400 c fokos füstgáz kell (de ez még határeset),
hogy ne kormolódjon túlzott mértékben, és az Elegant típusú kályha meg
csak 320 körül üzemel. Tehát a 320 fokos levegőt kiküldenénk szépen a
szabadba. Szerintetek ez a túlzott mértékű kormozódás mit jelent? 1
hét alatt eltömődik és festhetem a nappalit? Vagy 3 év helyett 2 év?
Mert utóbbi esetben még lehet hogy megérné...

Az mondjuk még érdekes hogy a sok modelljükből állítólag csak 2-3
olyan van amihez jó az a hődob, és hogy azért van csak a kínálatban,
mert más helyekről volt rá igény...

üdv,
aboy