[Epitesz-barkacs] hődob

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 14., K, 20:43:37 CEST

aboy  <aboydude at gmail.com> 2010.09.14. 16:37:50 +2h-kor írta:

> hahó
>
> akartunk venni egy kis Radeco Elegant kályhát rásegítés céljából (meg
> mert szeretem a tüzet :), és van hozzá hődob a gyártónál, de pont a
> gyártó mondta azt, hogy ennél a modellnél nem ajánlja, mert a hődob
> működéséhez minimum 400 c fokos füstgáz kell (de ez még határeset),
> hogy ne kormolódjon túlzott mértékben, és az Elegant típusú kályha meg
> csak 320 körül üzemel. Tehát a 320 fokos levegőt kiküldenénk szépen a
> szabadba. Szerintetek ez a túlzott mértékű kormozódás mit jelent? 1

megveszed a hődobot, és 1 hónap múlva 5perc alatt kiemeled, megnézed
ha kell kikormolod, és a korom újból eltüzelve (ekkor már füst nélkül ég) a
kokszot meghaladó fűtőértéke van ( alkalmanként egy gyerekjátékkanálnyit )

> hét alatt eltömődik és festhetem a nappalit? Vagy 3 év helyett 2 év?

2 - 3 - 4 hét alatt akkor fulladna bele, ha nedves fenyőfadarabokat, vagy
egyéb
nedves tüzelővel

> Mert utóbbi esetben még lehet hogy megérné...

nekem vannak tapasztalataim,