[Epitesz-barkacs] Beton térkő házilag

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2010. Sze. 15., Sze, 09:45:12 CEST

Pontosabban ki lehet önteni a sablonból a lapot…

Itt vannak képek, ehhez hasonló sablont vettem:

<http://epitkezes-otthon.vatera.hu/epitkezes/padlo_burkolat_terko/terko_sablon_jarolap_180932922.html>

Az azért fontos lenne, hogy kiöntéskor és kiöntés után méretpontos maradjon, és a tetején a minták is szépek legyenek…

A rázóasztal asztalrészét azt hiszem tegnap jól leegyszerűsítettem. Pont, amikor kimentem az öcsémhez rugókért, épp kidobott egy gyerekágyat, amiben kb. 10 cm vastag szivacs van.

Szerintem ez nekem pont jó lesz rugalmas alapnak.

KI