[Epitesz-barkacs] festekszoro szakaszolas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 15., Sze, 09:51:25 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.09.15. 08:54:30 +2h-kor írta:

> permetezőt vagy párásítót vagy ? akarsz csinálni ?
> lehet ha elmondod mire használnád találunk jobb megoldást rá...

óránként 1liter ( max 2liter ) gázolajat kellene porlasztani, de "nem
dieseladagoló"
minőségben

( egy kerámiás kemencét láttam 4hengeres csepel adagolóval fűteni,
és az adagolót egy villanymotor hajtotta, tehát korábban valami ilyenre
gondoltam, csak ahhoz  nagy tisztaságú gázolaj kellene  )

permetezőgép tartályos, légnyomásos ketyere is esetleg megoldható lenne,
csak egy hűtőszekrénykompresszor első gondolatban talán kevés levegőt tudna
termelni ?