[Epitesz-barkacs] akkus csavarhuzo fordulatszabalyozo?

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 15., Sze, 10:53:23 CEST

Hali!

Én azért szedtem ki őket, hogy ne nekik kelljen. Amúgy mintának kell nekik,
kismillió féle, alakú cella van, és le kell másolniuk méretben,
összeköttetésben (mit mivel hegesszenk össze, forrfül vagy saru stb., mik
vannak összeragasztva, zsugorfóliázva). Gondlom, ha bonyolult a geometria,
akkor nem fognak tiltakozni, ha a dobozt is elviszed.

A régi cellákat amúgy kérésre környezetkmélő módon kidobják.

Szabolcs