[Epitesz-barkacs] hődob

aboy aboydude at gmail.com
2010. Sze. 16., Cs, 10:14:52 CEST

adalék: megkérdeztem a gyártót a hődobbal kapcsolatban. Nem a korom a
probléma hanem a kátrány. A hődob ennél a fajta kályhánál annyira
lehűti a füstgázt, hogy mire az a kéménybe ér, kicsapódik a víz és egy
ilyen üvegszerű kátrányréteget hoz létre a kémény falán, ami
(szerintük) kb 2 év alatt tönkreteszi a kéményt, mert hogy azt már
kitisztítani sem nagyon lehet. Ezt inkább nem kockáztatom meg :(

üdv,
aboy