[Epitesz-barkacs] cementkotesu forgacslap (betonyp lemez)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 17., P, 12:04:11 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Mindenhol kifuto, meg nem lehet kapni, meg iden mar nem is kaptak.
> Miert viszik ki a piacrol, mi van helyette?

Tényleg? Hm.
Vajon miért? Nem azért, mert nem szereti a vizet? Bármivel helyettesítik, ami
szilárdságban akár többet is tud, azt nem tudja valszleg, hogy nehéz, tehát
hanggátláskor viszonylag hatékony.

Azt tudom még elképzelni, hogy nem szerették felhasználni, mert a vidia fogakat
is elkoptatta elég hamar, ezért kevesen vették. Habár mintha ebből lenne az a
házfajta, amit seperc alatt lehet összerakni.

Nem lehet, hogy azért nincs, mert sok árvíz miatti felújításnál ezt használják,
és leköti a kapacokat? Mintha láttam volna az egyik híradóban, hogy vita van a
könnyűszerkezetes módi támogatása körül, és amikor mutattak egy ilyet, nekem ez
a betonyp ugrott be a látványra.