[Epitesz-barkacs] hagyomanyos cserephez?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 17., P, 22:02:18 CEST

Pataki István wrote:
> Az a furat éppen erre készült!

Gondoltam, bár az az ábra, hogy ezek olyan szarul sikerült cserepek, hogy még
ezeket a furatokat is át kellett fúrnom egy vékony vídiafúróval, ha azt akartam,
hogy belemenjen egy 2-es vasdrót, pedig eredetileg ez jóval vastagabb lik lenne.

Peches voltam, meg tudatlan. Nem megtekintés alapján vettem, hanem megrendeltem
valahol, aztán amit kihoztak, hááát... Van olyan hely, ahol szinte a kezem
kifért két cserép között. Trükköznöm kellett, pl malterral eltömítettem a
réseket... Most már mindegy, nem cserélem ki.