[Epitesz-barkacs] villogo kompact

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 18., Szo, 11:29:33 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.09.18. 10:37:07 +2h-kor írta:

> [...]

már nem emlékszem pontosan arra, hogy 20évvel ezelőtt hogyan csináltam,
de valóban  a mai tudomány szerint így kellene:
http://bsselektronika.hu/rajzok/alternativ.gif

> De akkor sem szabadna villognia.

kezdek gyanakodni arra, hogy talán a melléklet szerint, Mágusként kötöttem be,
(a Szabolcs szerinti 1 szál drót megspórolását mivel érem el?)

viszont most hogy méregetem, a  konnektorban éppen található 220V
helyett csak kb 180Voltot tudok a kapcsolóban mérni, de hogy miért, arra nem
jövök rá