[Epitesz-barkacs] villogo kompact

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 19., V, 11:46:09 CEST

Ja tényleg, aktuális: Szó volt tetőkibúvóról.

Ha vékony lennél, egyrészt kiférnél a lécek között, másrészt mozgékonyan tudnád
a tetőt kintről matatni, tehát egy halom ilyesmi munkát simán el tudnál végezni
többletköltségek nélkül, és kiadni se kellene.

Van olyan nálam idősebb ismerősöm, aki pl jobban képes guggolni tartósan, mint
én állni. Akár egész nap is képes guggolni (műanyag hegesztéssel foglalkozik).
Láttam is, mutatta is, hogy tehermentesek a lábizmai, rá tud ülni a saját
sarkára. Ilyen embert másikat is ismerek, akinek nem ez a szakmája, csak
egyszerűen vékony testalkatú, de azért erős. Nem hízott el cseppet sem.

Ráadásul ezek az emberek simán megérik a 90 fölötti kort elfogadható
életminőséggel, míg egy kövér ember életminősége már lehet, hogy 40 táján se
olyan frankó. Minimum az eshet meg vele, hogy nem tetszik a csajoknak. :-)