[Epitesz-barkacs] villogo kompact

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 19., V, 12:49:06 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.19. 11:46:09 +2h-kor írta:

> Ja tényleg, aktuális: Szó volt tetőkibúvóról.
>
> Ha vékony lennél, egyrészt kiférnél a lécek között, másrészt mozgékonyan
> tudnád
> a tetőt kintről matatni, tehát egy halom ilyesmi munkát simán el tudnál
> végezni
> többletköltségek nélkül, és kiadni se kellene.

Vajk élménybeszámolója is, meg a saját élményeim is
arra utalnak, hogy mire találnál "kivitelezőt", aki
pl. nehezen tudná elismerni, hogy pl a saját tető szaruállásodat
(a szokástól eltérő módú, az ő gondolatai szerint tákoltat)
meg lehet javítani, csak ő ilyet nem látott és nem is tudja,

no ennyi időnek a töredéke alatt fél kézzel és könnyen kifulladva is,
de meg kell tudnod saját magadnak is javítani

én már 20 évvel ezelőtt sem véstem árkot a villany alá, vizes dolgok
is bontható burkolat alá vagy könnyen bonható, hozzáférhető
"közműárokban"

egyedül a tető az aminél ( anyagi hiány eredet miatt ) hullámpaláztam,
de majd erre is kitalálok valamit :-(