[Epitesz-barkacs] akkus csavarhuzo fordulatszabalyozo?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 20., H, 06:29:22 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.20. 00:25:02 +2h-kor írta:

> Nem, ezt csak akkor alkalmazom, ha azonnal muszáj csinálni vele valamit.. De
> eddigre már rég elszállt.

az akkus csavarhúzóban van papírhengeres is, amiben  AA helyett SC méretű
és ezek közé forrasztható kivitel is kapható

http://bolthely.hu/hitachi/id/01472_Akkumulator___akku_cella_SC_Ni-Cd_1_2V_180
0mAh
SC  Ni-Cd (Nikkel-kadmium)  Forrasztható kivitel

a barkácsszintűekben ( pl. einhell ) nekem véglegesen összeforrasztott van,
amit most fogok
szétbontani úgy, hogy az összefogó lemezke forrasztható legyen

életem első akkus csavarnyúzója 12Voltos volt, hogy trafóról, zselés akksiról
is mehessen,
de kitapasztaltam, hogy ez is gyenge az általam elvárt erőhöz, és következőleg
18Voltos kell,

akciósban egy alkalommal a 18Voltosból már azonnal kettőt vettem, 5 + 5 ezer
volt,
és nemcsak a motorját adtál, hanem 2db akkupack is volt hozzá, így most
lett 2motorom, és 4akkupackom, amiben így 60db  NiCd akkucellám is lett :-)

a 4 akkupackból 2ben jártam úgy, hogy a 15cellából kettő nullázódott le

az egyik packot szétszedem, és a másik háromban a nullázódottakat cserélni
tudom,
és mire már csak az  utolsó packom lesz, és már 45db nullázódott is majd
kidobódik,
akkor már ilyen eleve forraszthatóból fogok házilag válogatottan javítható
packot
összehozni