[Epitesz-barkacs] red cambria orchidea

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 20., H, 17:46:30 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 20 Sep 2010  17:39 levelében:
> egy "red cambria orchidea" lett a lakásban, és
> a "winter" oszlopban
>
> "nagy napfény" szimbólum
> (ez hány kelvin? hány lux? milyen micsoda legyen)
Tedd az ablak közelébe, de ne a párkányra, mert megfázik.

> 18-22celsius  ( ez oké, ezt felfogtam )
>
> 1x 7-10days ( itt egy olyan szimbólum van, hogy
> a cserép és a virág egy emberi kézben egy sokkal nagyobb
> szürke vödör felett "lebeg"  ) ??????
5 percre beteszed egy akkora pekvancba, amibem a víz ellepi a
cserépben levő "földet". Utána hagyod kicsöpögni, hogy ne álljon
alatta tartósan a víz.

> kés villa áthúzva ( mire akar utalni? mert mi nem is ennénk meg a virágot )
>
> a neten keresett leírások között olyan is volt, hogy a
> párás levegÑt szereti, de páratartalom %-ot nem bírnak
> leírni sehol sem
Pumpás permetezővel, kiürült és alaposan kimosott dezodoros flakonnal
naponta megspricceled a leveleit.

A kertészet nem műszaki tudomány, nincsenek egzakt specifikációk :-)

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu