[Epitesz-barkacs] faziskihagyas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 20., H, 19:07:30 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.09.20. 17:51:13 +2h-kor írta:

> ha minden jól megy, rátalálok a lomjaim között egy  220/110 -es trafóra
> és kipróbálnám 110Volton.

sajnos a trafót nem találtam, így közvetetten vettem el a feszkót a
ventiről

220Voltról a venti 56Wattot mutat a fogyasztásmérőn

egy kb 60Wattos égővel sorbakötve
110Volt az égőn és 110Volt a ventin, és 40Wattot mutatott a fogysztásmérő

egy kb 40Wattos égővel sorbakötve
140Volt az égőn és 70Volt a ventin, és 30Wattot mutatott a fogysztásmérő

gondolom, hogy ha a traffantyúval sikerül 70-110Voltot előállítanom
(azaz nem ohmos feszültségosztóval) akkor kevesebb lesz a fogyasztása is
(azt hiszem a 110V lesz a vége, a  70Volttal nagyon kicsi a venti fújása)