[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 22., Sze, 11:35:25 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nekem einhell van, azonnal kettőt vettem, így van 4 akkupackom,
> így ha időszakosan is, de akkor sokat használom, akkor kell a 4
> akkupack, hogy folyamatosan utántöltődjön

Azért arra befizetek, hogy kihasználod a 4 akkut úgy, hogy nem lepukkadt
aksikról van szó!

> én ma már állandóan a "fúróhegy" állásban használom,

Na jó, de akkor csak fúrsz, ott meg az kell. Én sosem fúrok velük, mindig csak
csavarozok, max menetfúrok, sorjázok.
3 ilyenem van, ebből az egyikbe fixen be szokott lenni fogva egy 10-es csőkulcs,
egy konkrét melóhoz az kell, a másikba meg szintén fixen egy mágneses bitfogó, a
harmadikba meg egy 10-es fúró sorjázáshoz. :)