[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 23., Cs, 08:42:04 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.22. 11:35:25 +2h-kor írta:

> Azért arra befizetek, hogy kihasználod a 4 akkut úgy, hogy nem lepukkadt
> aksikról van szó!

az lehetett a bajom, hogy az akciósban kifogtam olyan akkupackot, ahol a 15db
akkuegységből legalább 1 már lepukkant lehetett, és csak azt tapasztaltam,
hogy
gyengus az akkupack, ill. en vagyok kíméletlen, és emiatt vagyok fél napra
megszakítani a melót

> Na jó, de akkor csak fúrsz, ott meg az kell. Én sosem fúrok velük, mindig
> csak
> csavarozok, max menetfúrok, sorjázok.

en facsavarozásnál is azt használom, a kerregő racsni idegesített,
némelyik facsavarozásnál

> 3 ilyenem van, ebből az egyikbe fixen be szokott lenni fogva egy 10-es
> csőkulcs,
> egy konkrét melóhoz az kell, a másikba meg szintén fixen egy mágneses
> bitfogó, a
> harmadikba meg egy 10-es fúró sorjázáshoz. :)

nekem is vannak vad feladatokra alkalmatos végeim

pl. barkácsban volt olyan, amibe a legnagyobb crovadugasz volt
a másik végén az akkus fejbe tehető 6szögletű