[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 23., Cs, 21:13:46 CEST

> igazán attól féltem, félek, hogy ha a racsni műanyag pöckei
> kikopnak, és akkor esetleg totálisan használhatatlanná válva
> kidobhatnám ( kerékpáron kellett már racsnit cserélnem, pedig
> az fémből volt )

Hát, ezt most nem értem. A fúró-csavarozóknak szerintem egyik nagy előnyük a
nyomatékhatároló. Most ha ezt nem használod azért, mert hátha tönkremegy,
akko rmi a fenének eleve a gép?
Másrészt elvileg ez arra van tervezve, hogy nyomatékothatároljon, csak nem
fog tönkremenni egy pillanat alatt. Ilyen elven attól is félhetnél, hogy a
motor, meg a tokmány, meg a készülékház el fog kopni, így nem használod.
Marad inkább a csvarhúzó. Bár, annak meg a hegye tud elkopni a használat
közben...

Szabolcs