[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 23., Cs, 23:03:39 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.09.23. 21:20:50 +2h-kor írta:

> Igazán akkor volna értelme, ha Nm-ben volna skálázva, nem 1-2-3-4-5
> krumpliban.

az első ilyen akkus játékszer pár óra üzem után reccsenéssel  megállt.

szétszedtem, a motor kb a LEGO elemes kismotorjához
vagy a 10évesek kalasnyikov géppuskájához hasonlított

a motor főtengelye kisebb, mint 3-as átmérő, a rajta levő
fogaskerék műanyag, a lassítás úgy működik, hogy 3db
tengely nélküli műanyag fogaskerék röptében adja át a
műanyag belső fogaskoszorúnak

az egészet egy lemezke zárja le, és ebből (a kb 3 ból) 1
csavar kijött, ami reccsenéssel megállította a ketyerét

szóval olyan volt az érzésem, hogy a racsni rázta szét
a játékmotort...