[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 24., P, 10:07:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> életem első akkus csavarhúzója nagyon hamar lemerült,
> a pótakkupackja annyiba került volna, mintha egy újat vettem
> volna tokostól-vonóstól (kb 8eHUF) és a mellékelt kép

Hú, ez akkora csalás, hogy ihaj.

Én is vettem 5ezerért (mint írtam, kinzo obiból) gagyi holmit, de annak az
akkutartója tömve van tömzsi aksikkal, és még a szárában is van, ami felmegy a
gépbe.

Ilyen csalást, amit itt látunk a képen, mások másban is elkövetnek. Pl beraknak
egy nagy elkó házába egy picikét, és nagynak adják el. Tipikus kínai fajta
csalás. Megszívtad. Nem kell ebből messzemenő következtetést levonni, max némi
gyakorlattal a boltban a kezedbe veszed, ahogy Szepygab írja, és ha leveszed az
aksit, és túl könnyű, már gyanús kell legyen.

Szóval ez a kilóra vásárlás nem is hülye ötlet. Volt is a kezemben profi metabo
akkus gép, kisebb méretű, mint az én kinzo masináim, és mégis jóval nehezebb
volt. Cserébe viszont egész nap tudnak vele dolgozni egy feltöltéssel, sőt, néha
átmennek a másik napba is vele. Na persze Li-ion vagy ilyesmi aksi van benne,
mindenféle automatikával, hogy ne lehessen tönkretenni, és méregdrága. Ha sok
helyszíni melóm lenne, én is vennék ilyesmit.